Yay tedelmiden yay!

I går morse kom jag hem från Medeltidsveckan i Visby, och det har varit en minst sagt omtumlande vecka. Den går ganska lätt att sammanfatta i punkter, så det gör jag.

Den här veckan har jag:
Sagt de ödesmättade orden vi måste prata...
Hånglat på ringmuren i gryningen.
Bekantat mig med världens bästa Partner in Crime, Eva.
Ätit svindyra crêpes.
Blivit brädad av en Nice Guy och lärt mig lite om the Bro Code.
Sett Patriarkus minst 6 gånger.
Supit bort ett par skor.
Sjungit Internationalen.
Varit fruktansvärt bitter.
Nått sinnesfrid i Visby fantastiska domkyrka.
Tokröjt med hiphopdans till Kalabalik.
Och handlat en helt underbar elamiststjärna i silver.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

"Jag använder inte ord som partner, men..."

Tvångskvinnligt. Om bisexualitet och relationer med män.

Sextips för jämställda heteromän